Egyedi szolgáltatások



Szertartásvezetés

Egyedi és rólatok szóló ceremónia

Ez Nektek szól,

ha a hagyományostól eltérő,  személyes hangvételű esküvői szertartásra vágytok, ami teljesen rátok jellemző stílusban és a ti igényeitek szerint állítok össze


Amit érdemes tudni a szertartásvezetésről

A szertartás körülbelül 30 perces, személyes hangvételű esketés, ahol a ti történetek hangzik el és ahol helyet kap a humor, a romantika, a meghittség, különleges zenék, szimbólumok és fogadalmak is. A szertartás azon a helyen és abban az időpontban valósul meg, amit elterveztek. Lehet ez akár a saját kertetek,vízpart, erdő vagy egy hajó és lehet akár esti - éjszakai fáklyafényes ceremónia is.


Mit tartalmaz a szolgáltatás?

  • Egy első konzultációt, ahol megismerkedünk egymással és megbeszéljük, hogy milyen szertartásra vágytok. Felvázolom nektek a ceremónia tervezett menetét, javaslatot teszek stílusra, zenére, szimbólumokra, a szertartás felépítésére.  A megbeszélés történhet személyesen vagy online
  • A szervezési időszakban is bármikor kereshettek, ha van kérdésetek vagy kérésetek. 
  • A felkészülés alatt segítséget és tanácsot kaptok a szertartáshelyszín kialakításra és technikai berendezésére is. 
  • Az esküvő előtt 1 hónappal küldök nektek egy rövid kérdéssort, mely által jobban megismerem a közös történeteteket, így még személyesebb lesz  a szertartás
  • Az esküvő előtti hetekben  egyeztetek a DJ-vel, helyszínnel, fotóssal, filmessel a szertartás menetéről
  • Az esküvő napján már egy órával a szertartás előtt ott vagyok, hogy mindent leellenőrizzek a tökéletes kezdéshez
  • Igény szerint a szertartás szövegét az esküvőt követően elküldöm nektek emlékül 
  • Lehetőség van akár az anyakönyvvezetővel együttesen történő szertartásra is, így a hivatalos esküvő is ott történik, ugyanakkor kaptok egy egyedi, személyes esküvőt

A szertartásvezetés díja 

130 ezer Ft 

Az ajánlat a kiszállási díjat nem tartalmazza, az mindig  a helyszíntől függően kerül megállapításra.   


Válasszátok csomagban!

Koordináció

Esküvői forgatókönyv és az esküvő lebonyolítása  

Ez Nektek szól,

ha ti szervezitek az esküvőt, de a nagy napon mindent elengedve, nyugodt hátteret és biztos kezekben történő lebonyolítást szeretnétek, hogy felhőtlenül élvezhessétek az esküvőt

Mit tartalmaz?

  • egy első konzultációt, ahol áttekintjük az esküvő ismérveit  (helyszín, dátum, volumen, szolgáltatók, kívánságok). A konzultáció történhet személyesen vagy online
  • A következő  megbeszélésünk alkalmával átbeszéljük az esküvő napjának forgatókönyvét, javaslatot teszek az esküvő menetére, pontosítjuk a részleteket és a programokat. Ez leginkább azért is szükséges, hogy a meghívókat össze tudjátok állítani. Ez a megbeszélés is történhet személyesen vagy online
  • az esküvő előtt pár hónappal tartunk egy közös helyszínbejárást, amely alkalmával, átbeszéljük a részleteket, véglegesítjük a menetet, az esemény programjait 
  • az esküvő előtti hetekben kiküldöm a végleges forgatókönyvet az összes szolgáltatónak és a helyszínnek, egyeztetek velük az esetleges kérdésekről
  • az esküvő napján már az előkészületek alatt ott vagyok, hogy ti nyugodtan készülődhessetek 
  • ellenőrzök mindent a tökéletes kezdéshez, irányítom a szolgáltatókat, kezelem a felmerülő problémákat
  • fogadom és koordinálom az érkező vendégeket , igazi háziasszonya leszek az esküvőnek
  • Felkonferálom az esküvői programokat mint a fotózás, a csokordobás, nyitótánc, tortavágás, játékok
  • Teljes háttérkoordinációval és kb. 10 óra rendelkezésre állással az egész esküvőn ott leszek veletek


A koordináció díja 

250 ezer Ft  

Az ajánlat a kiszállási díjat nem tartalmazza, az mindig a helyszíntől függően kerül megállapításra.  


Válasszátok csomagban!

Tanácsadás

Első lépések, esküvői coaching és forgatókönyv az induláshoz

Ez Nektek szól,

ha nem szeretnétek külön esküvőszervezőt felkérni, mert ti szervezitek a Nagy napot, ugyanakkor az indulásnál jól jönne sok hasznos ötlet, jó tanács és egy klassz forgatókönyv

Mit tartalmaz?

  • egy egyszeri konzultációt és tanácsadást, ahol A-Z-ig áttekintjük a szervezési feladatokat (történhet személyes vagy online formában)
  • megbízható szolgáltatói csapat ajánlást és listát
  • helyszín javaslatokat tapasztalatokkal
  • költségtervezetet és feladatlistát, melyet írásban is megkaptok
  • stílus és programtippeket
  • esküvői protokoll tanácsadást
  • ötleteket, tanácsokat a hibák elkerülésére
  • az esküvőszervezés menetrendjét, melyet írásban is megkaptok
  • a Nagy Nap forgatókönyvének variációit, melyet írásban is megkaptok
  • a szervezési időszakban + 1 egyszeri online konzultációt , ha elakadtok a szervezéssel

A tanácsadás díja 

100 ezer Ft

Az ajánlat a kiszállási díjat nem tartalmazza, az mindig a helyszíntől függően kerül megállapításra.


Válasszátok csomagban!

Részletes ajánlat kérése


Gyakori kérdések

1. Mikor érdemes elkezdeni az esküvő szervezését?

Nincs bevett szabály. A legideálisabb, ha az esküvő dátuma előtt 10-12 hónappal elindul a szervezés. Természetesen kevesebb idő - akár 2-3 hónap - alatt is megszervezhető egy esküvő, de ahhoz, hogy a kiválasztott helyszín és szolgáltatói kör is biztosan szabad legyen az adott dátumon, jobb minél előbb belevágni az esküvőszervezésbe.

2. Miért célszerű esküvőszervező segítségét kérni?

Az esküvőszervező végig segít benneteket a szervezés útvesztőin, tanácsot ad, a hozzátok leginkább illő szolgáltatói kört ajánlja és állítja össze, támogat ha elbizonytalanodtok, segít a költségek és a forgatókönyv összeállításában, a helyszín és az esküvő stílusának kialakításában és az elképzeléseitek megvalósításában. Emellett megóv titeket a rossz döntésektől és segít elkerülni a hibákat, időt és költségeket is megtakarítva ezzel. Egy mankó, akire mindig támaszkodhattok. Nem maradtok ki a szervezésből, de végig fogja a kezeteket. Sok időt és költséget is megspórolva. 

Az esküvőszervező a Nagy napon végig ott van a háttérben, koordinál, intézkedik, eligazít, vendégeket fogad, összefogja a szolgáltatókat, kezeli az esetleges problémákat. Így ti nyugodtan tudtok készülődni és élvezni az egész esküvőt és a vendégeiteket. Ez a koordináció higgyétek el nélkülözhetetlen, hiszen ez egy olyan egyszeri ünnep, ahol maximálisan megérdemlitek az odafigyelést és a törődést. Ne a családotokra vagy a barátaitokra bízzátok ezt a feladatot, ők is vendégek, akik szeretnének kiélvezni minden pillanatot. 

Jómagam nem vagyok kizárólagosságban semmilyen szolgáltatóval és helyszínnel, így természetesen választhattok olyan esküvői szolgáltatót, akit ti néztetek ki magatoknak. Mindenkivel rugalmasan tudok együttműködni. 

3. Mennyibe kerülnek a szolgáltatások és hogy történik a fizetési ütemezés?

Mivel több esküvői terültetet is összefogok, ezért a párok élnek a kedvező díjazású csomagok lehetőségével. Természetesen a szolgáltatásokat egyedileg is igénybe lehet venni.


2025-ös a szolgáltatási díjak:

Csomagok

Klasszik csomag (Esküvői forgatókönyv, koordináció és szertartásvezetés ) - 

350 ezer Ft 

Extra csomag (tanácsadás, alap esküvőszervezés, esküvői forgatókönyv, koordináció és szertartásvezetés) - 

490 ezer Ft 

Prémium csomag (tanácsadás, teljeskörű esküvőszervezés, esküvői forgatókönyv, koordináció és szertartásvezetés) - 

650 ezer   Ft


Külön is igénybevehető szolgáltatások

Egyedi szertartásvezetés - 130 ezer Ft

Az esküvő koordinációja - 250 ezer Ft 

Tanácsadás és esküvői coaching - 100 ezer Ft 


A szolgáltatási díjak a kiszállási költséget nem tartalmazzák, az mindig külön a helyszíntől függően kerül megállapításra. 


Fizetési ütemezés: 

Bármely egyedi szolgáltatás illetve csomag megrendelése esetén 10 % foglalót kell fizetni a szerződés megkötésekor. Minden további kifizetés az esküvőt követően történik. A díjak átutalással is teljesíthetőek.   

4. Az egyedi ceremónia szertartásvezetővel és anyakönyvvezetővel együtt?

Az elmúlt években szerencsére egyre nyitottabb az anyakönyvvezetői szakma is az ún. vegyes vezetésű szertartásra. Mit is jelent ez? Azok a párok, akik szertartásvezetőt szeretnének a ceremónia megtartására, mert valami egyedibb, személyre szabott, róluk szóló esküvőre vágynak, ugyanakkor a hivatalos házasságkötést is ugyanakkor kívánják megtenni, lehetőség van arra, hogy a ceremónián a szertartásvezető és az anyakönyvvezető is jelen legyen. A szertartásvezető az, aki az esketés minden mozzanatát végigviszi ( beszéd, családköszöntés, fogadalmak, szimbólumok, gyűrűhúzás stb.) , az anyakönyvvezető pedig a hivatalos részt és az okmányok aláírását vezeti a szertartáson. Amennyiben ilyen esküvőt szeretnétek, szívesen segédkezek ennek megszervezésében, az anyakönyvvezetővel történő kapcsolatfelvételen keresztül, a szertartás menetének kialakításáig bezárólag. Keressetek bizalommal. 

Az esküvői szertartásokról bővebben itt is olvashattok: https://www.mamelanita.hu/egyedi-szertartas/

5. Ki pontosan az esküvői koordinátor és miben különbözik a ceremóniamestertől?

Röviden úgy tudnám összefoglalni, hogy az esküvői koordinátor egyfajta ötvözete az esküvőszervezőnek és a ceremóniamesternek. Ha nem is  a teljes szervezésbe, de már előzetesen bekapcsolódik a készülődés időszakában zajló részfeladatokba, például helyszínfelmérés, forgatókönyv és menet kialakítás. A koordinátor az esküvő napján az előkészületeket felügyeli, hogy a pár nyugodtan készülődhessen, a programok indulásával pedig a teljes koordináció az ő kezében van illetve ő az események moderátora és a programpontok felkonferálója is. Nincs annyira előtérben, de ő tartja össze a menetet és nem fél beleszólni a mikrofonba, ha valami fontos történés következik. pl. csoportképek, csokordobás, tortavágás , 1-2 játék. Ugyanakkor sokszor inkább a háttérből intézkedik és hagyja a bulit menni magától. Jómagam legalábbis így dolgozom. Ezért is használom inkább esküvői háziasszony kifejezést, mert szeretek igazi gazdája lenni az esküvőnek, aki ha kell a háttérben segít, de ha szükséges akkor mikrofont ragad. 


Az esküvői koordinációról bővebben itt is olvashattok: 

https://www.mamelanita.hu/az-eskuvo-koordinacioja/