Szervezés és koordináció egyben 

HELLO MINI csomag


  • Stílus és programtippek
  • 1 megbeszélés személyes/online
  • Folyamatos elérhetőség
  • 1 egyszeri tanácsadás, ötletek, javaslatok, tapasztalatok
  • 1 egyszeri helyszínbejárás
  • Részleges esküvői feladatok megszervezése (egyéni igények alapján)
  • Megbízható és a stílusotoknak megfelelő szolgáltatói lista összeállítása
  • Segítség a forgatókönyv elkészítésében, menetrend kialakításában

Illetve

  • Személyes jelenlét és koordináció a Nagy Napon az előkészületektől a programok és a szertartások kezdetéig (kb. 6-8 óra időtartamban)

BÓNUSZ! 

Amennyiben a szertartásvezetést is rám bízzátok, annak díjából 20% kedvezményt kaptok!

A Csomag díja 190 ezer Ft

HELLO BASIC csomag


  • Folyamatos tanácsadás és elérhetőség
  • A legjobb szolgáltatók és a tökéletes helyszín kiválasztása
  • ajánlatkérések és foglalások
  • Stílus és programtippek
  • Polgári és a templomi ceremóniák megszervezése
  • Szolgáltatói lista összeállítása
  • Kapcsolattartás a helyszínnel és szolgáltatókkal
  • 2 megbeszélés: személyes/online
  • 1 helyszínbejárás
  • A helyszín kialakítás és az ültetésrend megtervezése
  • Forgatókönyv elkészítése, menetrend összeállítása

Illetve

  • Személyes jelenlét és koordináció a Nagy Napon az előkészületektől tortavágásig (kb. 8-10 óra időtartamban)

BÓNUSZ!

Amennyiben a szertartásvezetést is rám bízzátok, annak díjából 50% kedvezmény jár

A Csomag díja 290 ezer Ft


HELLO PRÉMIUM csomag


  • Stílus és programtippek
  • Folyamatos tanácsadás és elérhetőség
  • A legjobb szolgáltatók és a tökéletes helyszín kiválasztása
  • ajánlatkérések és foglalások
  • Polgári és a templomi ceremóniák megszervezése
  • Szolgáltatói lista összeállítása
  • Kapcsolattartást a helyszínnel és a szolgáltatókkal
  • Korlátlan megbeszélés: személyes/online
  • Korlátlan helyszínbejárás
  • A helyszín kialakítás és az ültetésrend megtervezése
  • Forgatókönyv elkészítése, menetrend kialakítása
  • Szolgáltatókkal szerződéskötések
  • Költségvetési kalkuláció
  • Beauty (smink és haj) tanácsadás
  • Szolgáltatók kifizetése
  • Transzfer megszervezése
  • A szállások foglalása és koordinációja
  • Ruhapróba, elővacsora és a sütikóstoló megszervezése, a menü és a desszertasztal összeállítása

Illetve

  • Személyes jelenlét és koordináció a Nagy Napon az előkészületektől a programok végéig (kb. 10-12 óra időtartamban)

BÓNUSZ!

Amennyiben a szertartásvezetést is rám bízzátok, annak díjából 100% kedvezményt kaptok! Az én ajándékom a személyes hangvételű ceremónia.

A Csomag díja 390 ezer Ft

Modern esküvők

Egyre jellemzőbb, hogy a párok nem tartanak hagyományos lakodalmat. 

Helyette inkább egy gyönyörű környezetet választanak a ceremónia helyszínéűl, ahol a személyes hangvételű szertartást követően, egy állófogadás keretében, mindenkivel szabadon ünnepelnek.

A fogadás végeztével - egy kis szusszanás után- a pár kényelmes ruhába öltözve már egy szűkebb körrel folytatja az ünneplést egy másik helyszínen. Este indulhat a laza és kötetlen buli és/vagy akár egy fesztiválhangulatú bográcsos összejövetel vagy grill party.

 A menet a következő:

  • Vendégvárás
  • Ceremónia
  • Koccintás és gratulációk
  • Csokordobás és fotózás 
  • Állófogadás
  • Elköszönés
  • Átöltözés
  • Este kötetlen buli és party a barátokkal egy másik helyszínen

Ha tetszik Nektek ez megoldás és ilyesmire terveznétek a nagy napot, adjátok ki a kezetekből a szervezést! Ajándékozzátok meg magatokkal azzal, hogy Nektek is meglepetés lesz. 

A ti feladatotok a vendéglista összeállításán és a ruháitok kiválasztásán túl csupán annyi lesz, hogy testben és lélekben is felkészüljetek életetek egyik legfontosabb eseményére. 

Minden mást bízzatok rám!

    A következőkben leszek a segítségetekre:

  • A tökéletes helyszín kiválasztásában és lefoglalásában
  • A szolgáltatói csapat összeállításában és megszervezésében ( Fotó-film-dekor-DJ)
  • A szertartás és az állófogadás eszközeinek (székek, asztalok, könyöklők boldogságkapu stb.) megrendelésében és kiszállításban
  • A helyszín kialakításban
  • A helyszíni dekoráció és technika kivitelezésének megszervezésében
  • A ceremónia eszközeinek és szimbólumainak beszerzésében
  • A ceremónia levezetésében
  • Szertartást követő helyszíni állófogadás és catering megszervezésében
  • Az esti buli helyszín és a party leszervezésében

A szertartásvezetés és az eloping esküvő megszervezésének együttes díja: 250 ezer Ft 

(+ kiszállási díj helyszíntől függően)

Válasszátok a modern esküvőt. Felejthetetlen emlék lesz!


Melyik szolgáltatással segíthetek?

 Írjatok és kérdezzetek!

Vissza az Ajánlatok oldalra