Szervezés és koordináció egyben

HELLO MINI csomag
- Stílus és programtippek
- 1 megbeszélés személyes/online
- Folyamatos elérhetőség
- 1 egyszeri tanácsadás, ötletek, javaslatok, tapasztalatok
- 1 egyszeri helyszínbejárás
- Részleges esküvői feladatok megszervezése (egyéni igények alapján)
- Megbízható és a stílusotoknak megfelelő szolgáltatói lista összeállítása
- Segítség a forgatókönyv elkészítésében, menetrend kialakításában
Illetve
- Személyes jelenlét és koordináció a Nagy Napon az előkészületektől a programok és a szertartások kezdetéig (kb. 6-8 óra időtartamban)
BÓNUSZ!
Amennyiben a szertartásvezetést is rám bízzátok, annak díjából 20% kedvezményt kaptok!
A Csomag díja 190 ezer Ft

HELLO BASIC csomag
- Folyamatos tanácsadás és elérhetőség
- A legjobb szolgáltatók és a tökéletes helyszín kiválasztása
- ajánlatkérések és foglalások
- Stílus és programtippek
- Polgári és a templomi ceremóniák megszervezése
- Szolgáltatói lista összeállítása
- Kapcsolattartás a helyszínnel és szolgáltatókkal
- 2 megbeszélés: személyes/online
- 1 helyszínbejárás
- A helyszín kialakítás és az ültetésrend megtervezése
- Forgatókönyv elkészítése, menetrend összeállítása
Illetve
- Személyes jelenlét és koordináció a Nagy Napon az előkészületektől tortavágásig (kb. 8-10 óra időtartamban)
BÓNUSZ!
Amennyiben a szertartásvezetést is rám bízzátok, annak díjából 50% kedvezmény jár
A Csomag díja 290 ezer Ft

HELLO PRÉMIUM csomag
- Stílus és programtippek
- Folyamatos tanácsadás és elérhetőség
- A legjobb szolgáltatók és a tökéletes helyszín kiválasztása
- ajánlatkérések és foglalások
- Polgári és a templomi ceremóniák megszervezése
- Szolgáltatói lista összeállítása
- Kapcsolattartást a helyszínnel és a szolgáltatókkal
- Korlátlan megbeszélés: személyes/online
- Korlátlan helyszínbejárás
- A helyszín kialakítás és az ültetésrend megtervezése
- Forgatókönyv elkészítése, menetrend kialakítása
- Szolgáltatókkal szerződéskötések
- Költségvetési kalkuláció
- Beauty (smink és haj) tanácsadás
- Szolgáltatók kifizetése
- Transzfer megszervezése
- A szállások foglalása és koordinációja
- Ruhapróba, elővacsora és a sütikóstoló megszervezése, a menü és a desszertasztal összeállítása
Illetve
- Személyes jelenlét és koordináció a Nagy Napon az előkészületektől a programok végéig (kb. 10-12 óra időtartamban)
BÓNUSZ!
Amennyiben a szertartásvezetést is rám bízzátok, annak díjából 100% kedvezményt kaptok! Az én ajándékom a személyes hangvételű ceremónia.
A Csomag díja 390 ezer Ft

Modern esküvők
Egyre jellemzőbb, hogy a párok nem tartanak hagyományos lakodalmat.
Helyette inkább egy gyönyörű környezetet választanak a ceremónia helyszínéűl, ahol a személyes hangvételű szertartást követően, egy állófogadás keretében, mindenkivel szabadon ünnepelnek.
A fogadás végeztével - egy kis szusszanás után- a pár kényelmes ruhába öltözve már egy szűkebb körrel folytatja az ünneplést egy másik helyszínen. Este indulhat a laza és kötetlen buli és/vagy akár egy fesztiválhangulatú bográcsos összejövetel vagy grill party.
A menet a következő:
- Vendégvárás
- Ceremónia
- Koccintás és gratulációk
- Csokordobás és fotózás
- Állófogadás
- Elköszönés
- Átöltözés
- Este kötetlen buli és party a barátokkal egy másik helyszínen
Ha tetszik Nektek ez megoldás és ilyesmire terveznétek a nagy napot, adjátok ki a kezetekből a szervezést! Ajándékozzátok meg magatokkal azzal, hogy Nektek is meglepetés lesz.
A ti feladatotok a vendéglista összeállításán és a ruháitok kiválasztásán túl csupán annyi lesz, hogy testben és lélekben is felkészüljetek életetek egyik legfontosabb eseményére.
Minden mást bízzatok rám!
A következőkben leszek a segítségetekre:
- A tökéletes helyszín kiválasztásában és lefoglalásában
- A szolgáltatói csapat összeállításában és megszervezésében ( Fotó-film-dekor-DJ)
- A szertartás és az állófogadás eszközeinek (székek, asztalok, könyöklők boldogságkapu stb.) megrendelésében és kiszállításban
- A helyszín kialakításban
- A helyszíni dekoráció és technika kivitelezésének megszervezésében
- A ceremónia eszközeinek és szimbólumainak beszerzésében
- A ceremónia levezetésében
- Szertartást követő helyszíni állófogadás és catering megszervezésében
- Az esti buli helyszín és a party leszervezésében
A szertartásvezetés és az eloping esküvő megszervezésének együttes díja: 250 ezer Ft
(+ kiszállási díj helyszíntől függően)
Válasszátok a modern esküvőt. Felejthetetlen emlék lesz!
Melyik szolgáltatással segíthetek?
Írjatok és kérdezzetek!
Vissza az Ajánlatok oldalra