Hello Nagy Nap

Koordináció és lebonyolítás

ha ti szervezitek az esküvőt, de a Napján szükségetek van egy koordinátorra, aki kézben tartja az eseményeket

Az esküvőn fontos egy olyan személy jelenléte, aki összefogja a szálakat, ismeri a menetet, a részleteket és a programokat. Olyan, aki fogadja a szolgáltatókat, a vendégeket és felügyeli a készülődést. 


Ne Nektek kelljen azon izgulni, hogy megérkezett-e az esküvői torta, hova tud parkolni a zenekar, mikor indulhat a vacsora vagy milyen játékot érdemes bevetni az ünnepi hangulatban. 


Lehetőleg ne egy családtagot vagy barátot bízzatok meg ezzel a feladattal, hiszen ők is vendégek! Higgyétek el, hogy a biztos és nyugodt háttér ezen a napon aranyat ér!

A három szolgáltatás közül ti dönthetitek el, hogy melyikre lesz leginkább szükségetek a Nagy Napon. 


1. Készülődés alatti koordináció

Az esküvő napján, ha nincs igazi gazdája az előkészületeknek az gyakran kisebb - nagyobb zűrzavart okozhat. A vőfély vagy ceremóniamester a szertartások megkezdése előtt érkezik, így az ő feladatuk a vendégek fogadásától indul. Annak, hogy minden és mindenki pontosan a helyén legyen a tökéletes kezdéshez, jó ha van egy felelőse.

Ez a szolgáltatás tartalmaz

  • a szervezési időszakban egy egyszeri tanácsadást és ötletelést
  • a szervezési időszakban egy egyszeri helyszínbejárást
  • az esküvő napján a készülődés óráiban teljeskörű rendelkezésre állást a szertartások kezdetéig (kb. 6 óra időtartamban)
  • az esküvő napján a szolgáltatók fogadását és eligazítását
  • az esküvő napján gondoskodást arról, hogy minden és mindenki elkészüljön a vendégek érkezéséig
  • esetlegesen felmerülő problémák kezelését
  • az esküvő napján a vendégek fogadását és a szállások koordinációját


Miért válasszátok?

mert az esküvő napján egyáltalán nem kell az előkészületekkel foglalkoznotok. Ott leszek, hogy koordináljam a készülődést, hogy mire érkezik a násznép minden és mindenki a helyén legyen 

mert testben és lélekben is rá tudtok hangolódni az aznapi ünnepre, nyugodt és stresszmentes körülmények között készülődhettek


Díj: 10 ezer Ft/óra (minimum 5 óra időtartamban)


2. Egész napos lebonyolítás

Ha a Nagy Napon szeretnétek az összes feladatot elengedni és átadni, jól megérdemelten hátradőlni és csak élvezni gondtalanul és vidáman az esküvőtöket, akkor bízzátok rám az egész nap koordinációját és lebonyolítását a reggeli készülődéstől egészen éjfélig.

Ez a szolgáltatás tartalmaz

  • a szervezési időszakban egy egyszeri tanácsadást és ötletelést
  • a szervezési időszakban egy egyszeri helyszínbejárást
  • a szervezési időszakban az esküvő menetének és forgatókönyvének összeállítását
  • az esküvő hetében a forgatókönyv megküldését és egyeztetését a szolgáltatói csapattal és a helyszínnel
  • az esküvő napján a  készülődés óráitól személyes jelenlét és teljeskörű rendelkezésre állást az utolsó programpontig ( kb. 12 óra időtartamban)
  • az esküvő napján a szolgáltatók fogadását és irányítását
  • az esküvő napján a menetrend tartását
  • az esküvő napján a vendégek fogadását a szállások és transzferek koordinációját
  • esetlegesen felmerülő problémák kezelését

Miért válasszátok?

mert segítek az egész nap menetének és programjainak összeállításában és az egész esküvő lebonyolításában reggeltől éjszakáig

mert az esküvőtök egész napján olyan biztos hátországot kaptok tőlem, hogy igazán semmire nem lesz gondotok, felszabadultan és önfeledten teljesen átadhatjátok magatokat az ünnepnek

Díj: 10 ezer Ft/óra (minimum 10 óra időtartamban) 


Szekszárdon a Fritz Borházban háziasszonykodtam
Szekszárdon a Fritz Borházban háziasszonykodtam

3. Esküvői háziasszony

Mi is ez? Egy olyan szolgáltatás, mely egy kicsit ötvözi az esküvőszervezői és ceremóniamesteri feladatokat. Egész napos koordináció és narráció egyben. Nemcsak háttértámogatás, hanem műsorvezetés és moderálás. Igazi háziasszonya leszek esküvőtöknek.


Ez a szolgáltatás tartalmaz

  • a szervezési időszakban egy egyszeri tanácsadást és ötletelést
  • a szervezési időszakban egy egyszeri helyszínbejárást
  • a szervezési időszakban az esküvő menetének, forgatókönyvének és programjainak összeállítását
  • az esküvő előtti hetekben a forgatókönyv megküldését és egyeztetését a szolgáltatói csapattal és a helyszínnel
  • az esküvő napján a készülődés óráitól személyes jelenlét és teljeskörű rendelkezésre állást az utolsó programpontig ( kb. 12 óra időtartamban)
  • az esküvő napján a szolgáltatók fogadását és irányítását
  • az esetlegesen felmerülő problémák kezelését
  • az esküvő napján a vendégek fogadását a szállások és transzferek koordinációját
  • a Nagy Nap esküvői moderálását, a programok felkonferálását (csokordobást, tortavágást, beszédeket és az igény szerinti játékokat)
  • az esküvő napján a menetrend tartását


Miért válasszátok ?
mert ideális megoldás arra, ha nem szeretnétek kifejezetten ceremóniamestert vagy vőfélyt alkalmazni, mégis lesz egy koordinátor aki felel az egész nap menetéért és aki moderálja is az eseményeket

Díj: 190 ezer Ft

Amennyiben nemcsak háziasszonya leszek az esküvőtöknek, hanem a szertartásvezetést is velem képzelitek el, a két szolgáltatás kedvezménnyel együttesen: 265 ezer helyett 240 ezer Ft! 


Részletesebben érdekel titeket bármelyik  koordinációs szolgáltatás? Tegyétek fel a kérdéseiteket!

Vissza az Ajánlatok oldalra