Hello Nagy Nap
Koordináció és lebonyolítás

ha ti szervezitek az esküvőt, de a Napján szükségetek van egy koordinátorra, aki kézben tartja az eseményeket
Az esküvőn fontos egy olyan személy jelenléte, aki összefogja a szálakat, ismeri a menetet, a részleteket és a programokat. Olyan, aki fogadja a szolgáltatókat, a vendégeket és felügyeli a készülődést.
Ne Nektek kelljen azon izgulni, hogy megérkezett-e az esküvői torta, hova tud parkolni a zenekar, mikor indulhat a vacsora vagy milyen játékot érdemes bevetni az ünnepi hangulatban.
Lehetőleg ne egy családtagot vagy barátot bízzatok meg ezzel a feladattal, hiszen ők is vendégek! A biztos és nyugodt háttér ezen a napon aranyat ér!

Egész napos koordináció
Az esküvő napján, ha nincs igazi gazdája az eseménynek az gyakran kisebb - nagyobb zűrzavart okozhat. Annak, hogy minden és mindenki pontosan a helyén legyen a tökéletes kezdéshez, jó ha van egy felelőse.
Ha a Nagy Napon szeretnétek az összes feladatot elengedni és átadni, jól megérdemelten hátradőlni és csak élvezni gondtalanul és vidáman az esküvőtöket, akkor bízzátok rám az egész nap koordinációját és lebonyolítását a reggeli készülődéstől egészen éjfélig.
Ez a szolgáltatás tartalmaz
- a szervezési időszakban egy egyszeri tanácsadást és ötletelést
- a szervezési időszakban egy egyszeri helyszínbejárást
- a szervezési időszakban az esküvő menetének és forgatókönyvének összeállítását
- az esküvő hetében a forgatókönyv megküldését és egyeztetését a szolgáltatói csapattal és a helyszínnel
- az esküvő napján a készülődés óráitól személyes jelenlét és teljeskörű rendelkezésre állást az utolsó programpontig ( kb. 12 óra időtartamban)
- az esküvő napján a szolgáltatók fogadását és irányítását
- az esküvő napján a menetrend tartását
- az esküvő napján a vendégek fogadását a szállások és transzferek koordinációját
- esetlegesen felmerülő problémák kezelését
Miért válasszátok?
mert az esküvő napján egyáltalán nem kell az előkészületekkel foglalkoznotok. Ott leszek, hogy koordináljam a készülődést, hogy mire érkezik a násznép minden és mindenki a helyén legyen. Így testben és lélekben is rá tudtok hangolódni az aznapi ünnepre, nyugodt és stresszmentes körülmények között készülődhettek
mert segítek a nap menetének és programjainak összeállításában és az egész esküvő lebonyolításában reggeltől éjszakáig
mert az esküvőtök egész napján olyan biztos hátországot kaptok tőlem, hogy igazán semmire nem lesz gondotok, felszabadultan és önfeledten teljesen átadhatjátok magatokat az ünneplésnek
Díj: 150 ezer Ft (12 óra rendelkezésre állás)

Szekszárdon a Fritz Borházban háziasszonykodtam
Esküvői háziasszony
Mi is ez? Egy olyan szolgáltatás, mely egy kicsit ötvözi az esküvőszervezői és ceremóniamesteri feladatokat. Egész napos koordináció és narráció egyben. Nemcsak háttértámogatás, hanem műsorvezetés és moderálás. Igazi háziasszonya leszek esküvőtöknek.
Ez a szolgáltatás tartalmaz
- a szervezési időszakban egy egyszeri tanácsadást és ötletelést
- a szervezési időszakban egy egyszeri helyszínbejárást
- a szervezési időszakban az esküvő menetének, forgatókönyvének és programjainak összeállítását
- az esküvő előtti hetekben a forgatókönyv megküldését és egyeztetését a szolgáltatói csapattal és a helyszínnel
- az esküvő napján a készülődés óráitól személyes jelenlét és teljeskörű rendelkezésre állást az utolsó programpontig ( kb. 12 óra időtartamban)
- az esküvő napján a szolgáltatók fogadását és irányítását
- az esetlegesen felmerülő problémák kezelését
- az esküvő napján a vendégek fogadását a szállások és transzferek koordinációját
- a Nagy Nap esküvői moderálását, a programok felkonferálását (csokordobást, tortavágást, beszédeket és az igény szerinti játékokat)
- az esküvő napján a menetrend tartását
Miért válasszátok ?
mert ideális megoldás arra, ha nem szeretnétek kifejezetten ceremóniamestert vagy vőfélyt alkalmazni, mégis lesz egy koordinátor, aki felel az egész nap menetéért és aki moderálja is az eseményeket
Díj: 200 ezer Ft
Részletes árajánlatot kérek
Vissza a Szolgáltatások oldalra